Kas blogiau už SEO tekstus? Autoriai, kurie rašo taip nuobodžiai, kad…
Štai keli faktai, kuriuos turi atsiminti tu, kaip rašytojas:
- Šiuo metu prirašyta tiek daug teksto, kad viso jo – niekas nespės perskaityti;
- Naudojant automatines sistemas teksto generavimui 1 teksto kasdien prikuriama dar daugiau;
- Turinio marketingas reikalauja turinio, o SEO tekstų rašytojai (bei jų vadovai) dažnai pamiršta rašyti įdomiai;
- „Kam skaityti, jei galiu žiūrėti video youtubėj ar tiktoke?” – skaitytojai yra išrankūs.
Taigi, tu, kaip rašytojas, negali štampuoti to paties kaip visi. Negali sau leisti rašyti nuobodžiai, nes tai – lengviausias būdas prarasti skaitytoją.
Pavyzdys: jei būtum tapytojas, būtų absurdiška kasdien tapyti tik „mokyklinius” natiurmortus, neįdedant nė kruopelės savo stiliaus, pojūčio, natūralumo – ar ne? Juk niekas nepirks dar vieno nuobodaus kičo. Vargu ar išvis kas į šiuos kūrinius atkreips dėmesį.
Čia galėčiau pateikti pavyzdžius su sėkmingais Lietuvos, pasaulio autoriais, prekiniais ženklais, kurie išnaudoja natūralumą – rašo neįprastai, naudoja žargoną, sudėtingas frazes, net keiksmažodžius… Bet, žinai ką? Tingiu. Ir manau, kad jau ir taip įsivaizduoji apie ką kalbu – išskirtiniai tekstai įsimena, prilimpa, išlieka.
Rašyk savo balsu.
Generavimas nuo nulio – kol kas sutinkamas dažniau anglų kalboje, nes lietuviško teksto generuoklių dar mažai. Bet Lietuvoje populiarūs teksto automatiniai vertiniai – ima turinio kūrėjai anglišką ar rusišką straipsnį, praleidžia po Google ar DeepL vertėją, gauna tekstą.↩