Leisk, pacituosiu save, kaip rašiau 2015 metų vasaros pradžioje:
„Kitą savaitę, 19 dieną, pasirodysiu Klaipėdoje, kur pasakosiu, kaip įveikti nesėkmes, kurios tikrai gyvenime neišvengiamos.
Išdėstysiu visas žinias, kaip susitvardyti emocijose bei iš nesėkmių gauti didžiausią naudą. Kad praėjus mėnesiui ar trims, klaidos nepasikartotų. Daugiau niekada. 🙂
(Man taip būdavo. Ankščiau niekad negebėjau pasimokyti iš savęs.)
Jei tai skamba įdomiai, spausk šią nuorodą ir skaityk plačiau:”
Bet ši reklaminė žinutė (ir kelios panašios) dėmesio nesulaukė.
Nebuvo nė vienos registracijos į šį renginį, nors man anksčiau į visus renginius (apie iššūkius, produktyvumą, tinginystę…) susirinkdavo klausytojų.
Kodėl?
…Kas čia žino! Aš nežinau.
Bet toks vaizdas, kad paskaitos apie sėkmę ir nesėkmę, musiet, visai nebeįdomios publikai.
Spėju, kad „sėkmės” paskaitos tiesiog nuvalkiotos.
Reklamuota buvo visais įprastais būdais (kaip ankščiau veikdavo), nuotrauka rodos nesiskiria, o aprašymas irgi buvo kaip kitur.
Bet nepraėjo. Vienintelis skirtumas: tema.
…Kitąsyk, jei rengsiu paskaitą, nedarysiu temos apie sėkmę. Ir rekomenduoju tau turėti omenyje tą patį.