Mano laiko planavimo sistema: Didelis suknistas sąrašas

produktyvumas
Pamąstymai ir juodraščiai

Štai keli faktai apie tave (ir mane):

  • Tu jau žinai, kas tau yra svarbu. Galbūt bijai tai įvardinti, nes ieškai „geresnio kelio”, bet tai nekeičia, jog žinai.
  • Tu vengi nesvarbių darbų. Jei darbų sąraše yra kažkas, ko nenori (nereikia) atlikti – vengsi tai daryti. Sudėtingos laiko, dėmesio ir produktyvumo valdymo sistemos nepadės.
  • Jei norisi leisti laiką feisbuke, o ne dirbant – tai vertybių problema. Ne darbo sistemos. Jei būtų svarbu darbas – dirbtum. Pavyzdį apie tualetą tikiu girdėjai jau nekartą.

Taigi…

  1. Paimk popieriaus lapą, užrašinę, Google Keep, Evernote, OneNote, Notepad, Trello ar ką tik nori.
  2. Surašyk į sąrašą tai, ką turėtum atlikti. Be abejo, to, ko nereikia atlikti – ir šiaip nerašysi.
  3. Šiandien arba kitą dieną peržiūrėk sąrašą.
  4. Išsirink vieną darbą. Vieną, tu pyrage. Penkių darbų vienu metu gi neatliksi.
  5. Padaryk tą darbą. Jei darbas trunka ilgiau nei turi laiko – išmok darbus skaldyti į apžiojamas dalytes, o kitąsyk rašyk „Darbas (1/4)” ir panašiai.
  6. Išsirink naują darbą.

Viskas! Tu jau produktyvus.

…Ir nė nereikėjo sudėtingų sistemų, valandų planuojant, dėliojant, , galvojant ir kitaip švaistant laiką.

Tai – ,,Didelio suknisto sąrašo” technika.

Kas dar?

Iš esmės tiek ir tėra. Nereikia nieko apsunkinti. Geriau palengvinti.

  • Kartą per savaitę ar mėnesį ištrink norus, kurių nebenori. Nes, na, kam tau jie?
  • Jei pajusi, kad sąrašas tiesiog pernelyg ilgas – ištrink viską. Tiesiog išmesk tą popierių ar dokumentą. Reiškiasi, kad turi problemą su savo vertybėmis – nežinai, ko nori iš gyvenimo – pirmiau susivok, ko nori. Eigoje gali turėti mažus sąrašus, bet SVARBU: nesusituok su darbų sąrašu, kuriuo dar netiki.

Daugiau nieko nereikia.

Parašykite komentarą

Palikite komentarą. Anonimiškai.