minimalus žiniatinklis

Tinklalapis, kurio pagrindinis tikslas – kad žmonės skaitytų turinį, geriausiai skaitytojams teiktų tik tai, ko reikia skaitymo patirčiai.

Iš svetainės atimkite visus trukdžius, triukus, triukus, akcijas, reklamą, dalijimąsi socialiniuose tinkluose ir kt… ir turėsite tik gryną skaitymo patirtį.

Minimalistinė svetainė. Puiki skaitytojams, o tai puikiai tinka rašytojui. Galbūt ne tokia tobula reklamuotojams ir rinkodaros specialistams, bet mes ne jiems kuriame svetaines. Mes kuriame svetaines mums.

Ko reikia grynai, tobulai skaitymo patirčiai?

  1. Straipsnio tekstas, įskaitant antraštę
  2. Gero dydžio, gerai įskaitomas šriftas
  3. Optimalaus skaitymui stulpelio pločio
  4. Galbūt svetainės pavadinimas kontekstui ir minimali navigacija, jei skaitytojas norėtų rasti kitų straipsnių

Nieko daugiau.Štai ką minimalistinė svetainė turėtų praleisti:

  • skelbimai
  • slapukai
  • stebėjimo
  • iššokantys langai
  • dalijimosi mygtukai
  • komentarai
  • keli puslapiai ir (arba) skaidrės viename straipsnyje
  • „Facebook” ar kitų socialinių tinklų valdikliai
  • valdiklį, rodantį naujausius komentarus ar tviterio žinutes
  • žymos arba susiję įrašai
  • sindikuoto turinio valdikliai, perkeliantys juos į kitas svetaines, kad gautumėte pinigų
  • ką nors, kas verčia skaitytoją užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį

Be to, minimalioje svetainėje taip pat gali būti:

  • minimalus paveikslėlių kiekis (jų nėra arba yra tik būtiniausi)
  • svetainės logotipas CSS stiliaus tekste, o ne paveikslėlyje
  • mažas puslapio svoris
  • trumpi url adresai (be .php, .asp, .aspx, .html, datų, kategorijų ar kitų elementų) – žr. šios svetainės pranešimų url adresų pavyzdį

Ar yra tokių pavyzdžių internete? Žinoma, jų yra daug. Mano svetainės mnmlist.com, Zen Habits ir leobabauta.com yra trys pavyzdžiai, bet yra daugybė kitų, kurie yra panašūs. Į galvą ateina naujausi tinklai svtle ir mediumir feathe.rs. Taip pat yra obtvse. Žaviuosi Paulu Grahamu, o Samas Stephensonas yra paskelbęs tik porą straipsnių, bet jie atrodo puikiai.

kodėl minimalus?

Tinklaraščių autoriai ir svetainių kūrėjai taip įsijaučia į dalykus, kad pamiršta tai, kas svarbiausia: sukurti puikią patirtį skaitytojui. Asmuo, užsukęs į jūsų svetainę, nėra klientas, potencialus adresatų sąrašo prenumeratorius, reklamos vartotojas, asmuo, kuriam norima parduoti, jūsų partnerių produktų pirkėjas, „Facebook” ar „Twitter” sekėjas… Jis yra asmuo, kuris tiesiog nori gauti informacijos ar pramogos iš to, ką parašėte.

Asmuo (meiliai vadinu jį „mano brangiuoju skaitytoju”, bet iš tikrųjų jis yra asmuo) tiesiog nori perskaityti tai, ką siūlote, ir galbūt tuo metu gali norėti skaityti daugiau ar net užsiprenumeruoti. Visi kiti dalykai, kuriuos galite įdėti į savo svetainę, nėra skirti skaitytojui.

Kai skaitytojui sukursite nuostabią skaitymo patirtį, jis tai įvertins. Skaitytojui patiks jūsų puikus turinys (tikiuosi), o tada jis nuspręs, ar jį pažymėti, siųsti el. paštu, bendrinti, prenumeruoti, bet ką. Tačiau be skaitymo patirties visa kita neįvyks.

Visi kiti dalykai blaško dėmesį. Tai menkina patirtį. Žinoma, galbūt tai padės jums, kaip rašytojui ir (arba) svetainės kūrėjui, pasiekti savo tikslus, bet tai nepadeda skaitytojui pasiekti savo tikslų. Taigi, jei įdedate blaškančių dalykų, kad pasiektumėte savo tikslus, kokią žinutę siunčiate? Kad jūsų tikslai yra svarbesni už asmens, kuris maloniai sutiko užsukti į jūsų svetainę ir padovanoti jums savo dėmesį, tikslus.

bet ką apie ..

Komentarai: Komentarai daugeliu atvejų menkina skaitymo patirtį. Jie nėra būtini skaitymui. Gerą diskusiją apie įrašą galima tęsti kitur, pavyzdžiui, „Twitter”, „Facebook” ar kitų žmonių tinklaraščiuose, jei jie mano, kad įrašą verta aptarti. Kelerius metus savo svetainėje turėjau komentarų, ir jie nebuvo pats blogiausias dalykas, tačiau priėjau prie išvados, kad jie nereikalingi.

Prenumeratos: Ar iššokantys langai, didelės prenumeratos dėžutės ir kiti panašūs dalykai, kuriuose skaitytojo prašoma užsiprenumeruoti jūsų adresatų sąrašą, nepadeda pasiekti daug geresnių konversijos rodiklių? Žinoma, trumpuoju laikotarpiu jūsų skaičiai padidės. Bet tai nesvarbūs skaičiai. Daug svarbiau: kiek pradžiuginote skaitytoją? Kiek skaitytojų praradote dėl to, kad negerbėte jų iššokančiu langu ar šoninėje juostoje rėkiančiu prašymu užsiprenumeruoti? Kiek pasitikėjimo praradote? Kam padėjote šiuo iškylančiuoju langu? Pabandykite išmatuoti šiuos skaičius naudodamiesi analitika.

Dalijimasis: Argi jums nereikia dalijimosi mygtukų, kad sėkmingai veiktumėte socialinėje žiniasklaidoje ir sulauktumėte milijono sekėjų? Ne, ir šiaip ar taip, tai nėra labai svarbu. Man iš esmės pavyko be dalijimosi mygtukų (kurį laiką juos turėjau, bet pašalinau), nes daugiausia dėmesio skiriu tam, ko, mano manymu, labiausiai nori skaitytojas, – straipsniui. Jei jie nori dalytis, jie žino, kaip tai padaryti. O tiems, kuriems rūpi tik straipsnis, o ne dalijimasis, milijonas dalijimosi mygtukų tiesiog gadina skaitymo patirtį.

Analizė: Kaip be analizės galiu žinoti, ar augu? Tikrai nežinote, ir, tiesą sakant, tai nėra taip svarbu, kaip žmonės galvoja. Kažkada sekiau savo tinklaraščio statistiką, o kai seki kažką panašaus, tai tampa tavo pasauliu. Jums taip rūpi jo augimas, kad darote dalykus, kuriais tiesiogiai siekiama didinti skaičius. Ir tai beprotiška – skaičiai nėra tokie svarbūs. Svarbu padėti savo skaitytojams, džiuginti juos, keisti jų gyvenimus. Šių dalykų nepadarysite rūpindamiesi skaičiais – juos padarysite rūpindamiesi skaitytojais. O kai tai darote, augimas yra šalutinis puikios veiklos rezultatas.

Uždirbti pinigus: Tačiau ar tikrai malonu versti savo skaitytojus žiūrėti į bjaurias reklamas arba matyti „Sponsored By” įrašą savo pašto dėžutėje, kad galėtumėte užsidirbti keletą dolerių? Anksčiau taip dariau, ir tai mane erzino, nes asmeniškai nekenčiu reklamos. Su ja kasdien taikstomės, kad gautume tai, ko norime (žiūrėti naujienas, pramogauti, važiuoti autobusu, skaityti gerus straipsnius), bet kodėl verčiate savo skaitytojus patirti šį erzinimą? Kaip rašytojas ar svetainių kūrėjas galite užsidirbti pinigų ir be reklamų, nebūdami šlykštūs rinkodaros specialistai. Tiesiog suburkite auditoriją, būdami naudingi ir patikimi, tada padėkite jiems knygomis, kursais, programine įranga, paslauga ar bet kuo kitu, ką galite sukurti, kad padėtumėte jiems dar giliau. Užsidirbti pinigų padedant žmonėms? Tai geras jausmas.