Tinklaraštis, kuris parduoda. Nauda verslui ir klientui.

Įvaizdis yra viskas.

Jau nuo pirmojo „labas“ klientas jus vertina – pasitikėti ar ne. O ar susimąstei, kaip pradėti formuoti įvaizdį dar iki pirmojo pasisveikinimo su klientu?

Kodėl tinklaraštis, o ne feisbukas?

  • 1
    Dalindamasis žiniomis formuoji savo, kaip profesionalo, įvaizdį ir stiprini klientų pasitikėjimą tavimi bei tavo paslaugomis.
  • 2
    Savo turiniu gali atkreipti dėmesį į problemas, kurias tavo paslaugos sprendžia bei taip didinti klientų poreikį pirkti.
  • 3
    Turi puikią galimybę supažindinti klientus su savo darbo specifika ir papasakoti, kaip išties sprendžiamos jų problemos bei atliekamos patikėtos užduotys.
  • 4
    Klientui uždavus ilgo atsakymo reikalaujantį, tačiau dažnai pasikartojantį klausimą… Gali tiesiog nusiųsti nuorodą į tinklaraščio įrašą. Taip klientas gaus išsamų atsakymą, o tau nebereikės atsakinėti į tą patį klausimą trečią kartą per dieną.
  • 5
    Tinklaraščio įrašai - idealiai dalinimuisi socialiniuose tinkluose tinkantis turinys, padėsiantis naujiems klientams atkreipti dėmesį į tavo verslą.
  • 6
    Tinklaraštis bus visą parą, ilgus metus randamas Google paieškoje, net be brangių SEO paslaugų, taigi, reguliariai pildant turinį, klientams bus lengva tave rasti tiesiog per paieškos sistemą.

Leisk mums padėti tau uždirbti daugiau.

Išmok sukurti tinklaraštį.

Pamiršk programuotojus ir jų įkainius. Tai su mūsų pamokomis gali padaryti kiekvienas. Viskas nuo domeno iki hostingo ir puslapio (Wordpress) dizaino parinkimo.

Rask kuo dalintis.

Kaip pateikti turinį savo auditorijai, kad būtų įdomu skaityti ir norėtųsi juo dalintis?

Ir kaip vertinti turinio marketingo rezultatus.

Google Analytics ir kiti profesionalų naudojami įrankiai turinio pelningumo analizei.

Sužinok kokį turinį talpinti tinklaraštyje.

Kaip rasti temas, parduodančias tavo produktus, įtraukiančiai išdėstyti informaciją, kokios antraštės veikia geriausiai ir daugiau. Šios žinios bus naudingos kuriant ne tik tinklaraštį...

Suprask kaip dalintis socialiniuose tinkluose.

Turinio dalinimosi Facebook, Instagram bei LinkedIn gudrybės. Tūkstančių žmonių dėmesys už centus.

Įprasti mokymai
  • Kelių valandų paskaita
  • Teorinė medžiaga

99,9+

Jurgita Raudonytė

Tinklaraščio „Verslios pelėdos“ autorė ir lektorė, pasakojanti apie turinio rinkodarą bei verslo istorijas. Dirba su verslo tinklaraščiais bei reprezentacinių svetainių turiniu.

Danielius Goriunovas

Tinklaraštininkas, SEO analitikas bei lektorius. Jo rašomas tinklaraštis „Debesyla“ yra vienas populiariausių saviugdos tinklaraščių Lietuvoje, o 2017 m. išleido knygą „Tinginio Manifestas“.

Abejonių išsklaidymui

Kam šie mokymai skirti?

Ar mokymų metu atsakysite į visus mano klausimus?

Kokia šių mokymų apimtis? Kiek jiems reikės skirti laiko?

Kaip mokymų turinį galėsiu pasiekti? Ar reikės prisijungti numatytu laiku? Ką, jei būsiu išvykęs?

Turiu dar klausimų... Kaip su jumis susisiekti?

Pripažinkim - kas blogiausio gali įvykti? Tikėtina, kad įgausi naujų žinių... O tai tiesiog neįkainojama.

Debesyla ir Verslios pelėdos © 2019

>