30 minučių trukmės kūrybiškumo ugdymo pratimai

Straipsnio autorius: Danielius Goriunovas / Debesyla

Danielius Goriunovas / Debesyla

Dalinuosi ką patyręs, nes kažkas paprašė.

30 minučių kūrybingumo ugdymo pratimai, tai lengvi metodai, kuriuos atlinkti dažnai pamirštame. Paprasti būdai kasdien įveikti po laiptelį link kūrybiškumo pagerinimo.

Šie pratimai neužima daug laiko, rekomenduojama kiekvienam iš jų skirti ne daugiau nei 30 minučių.

Naudokite gestus – “duok penkis”, nykštys į viršų.

Šie dešimt pirštų yra įrankiai išreikšti mūsų mintis bei bendrauti su kitais. Štai kodėl Barron teigė, jog gestikuliavimas yra galingas kūrybiškumo skatintojas. 

Gestikuliavimas, tai yra įvairių jutimų gavimas ir tai stimuliuoja kūrybišką mąstymą.

Gaminkite maistą, siūkite bei atlikite daugiau veiksmų patys, savomis rankomis.

Daugiau laiko išorėje.

Prisiminkite tą pojūtį, kai buvote vaikas, bėgiojote per žaidimų aikštelę, žaisdami žaidimus ir ieškodami nuotykių. Pajuskite tai vėl išeidami į lauką ir gavę žaliosios dozės, yra gryno oro. Kuo jo bus daugiau, tuo ir smegenims lengviau bus dirbti.

Gyvenkite socialinį gyvenimą.

Kuomet bendraujame su žmonėmis, turime polinkį gilintis į diskusiją. Kuo esate labiau įsijautę į pokalbį, tuo daugiau naudojatės vaizduotę ir kūrybiškumu.

Mankštinkitės.

Kuomet mes sportuojame mūsų kūnas atsipalaiduoja ir protas tampa šiek tiek tampa laisvesnis. Taigi šiek tiek fizinio aktyvumo lavina gebėjimą greitai spręsti problemas ir generuoti idėjas.

Išbandykite ką nors naujo.

Kasdienė veikla gali būti daug įdomesnė, jeigu ją pasuksime kitu kampu ir atliksime su šiek tiek daugiau kūrybiškumo.

Užsiimkite joga.

Keletą jogos pozų lavina kūną. Tempkite kūną ir mintys taip pat išsitemps.

Žaiskite kompiuterinius žaidimus.

Kompiuteriniai žaidimai keičia žmogaus nuotaiką, tačiau vertėtu apriboti šio metodo laiką, nes tai gali tapti priklausomybe. 

Išsimiegokite.

Kuomet ieškote problemos sprendimo būdo ir ilgai nemiegate, didžiausia tikimybė, jog jo ir nesurasite. Yra posakis, jog  ryte problemos atrodo daug lengviau išsprendžiamos.

Miegas pertvarko mūsų mintis, tai reiškia, jog ryte mes galvojame šiek tiek lengviau ir paprasčiau apie problemas, kurias reikia išspręsti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *