Keli Apple sėkmės metodai

Straipsnio autorius: Danielius Goriunovas / Debesyla

Danielius Goriunovas / Debesyla

Dalinuosi ką patyręs, nes kažkas paprašė.

Apple korporacijai pamatus paklojo charizmatiškasis narcizas Stevas Džobsas, žmogus, sugebantis įvertinti ir atmesti netinkamas idėjas.

Tai žmogus, iškėlęs Apple į aukštumas ne dėl to, jog buvo puikus marketingistas – visa paslaptis slypi jo valdymo metoduose. 

Apple korporacija dabar išgyveną savo aukso amžių.

Ši korporacija garsėja nedraugiškumu viešumai, todėl nuo 1997-tųjų iki dabar yra žinomos tik kelios strategijos, pagal kurias vyko šios gigantės valdymas, jas puikiai galima pritaikyti savo verslui ar gyvenimui.

Ignoruokite kritikus.

Kaip verslininkas, jūs dažnai girdėsite žmones jums sakant, jog būtina išsiaiškinti, ko žmonėms reikia. Tai reiškia – klausytis kritikos. Dažnai daug ilgiau ir nuobodžiau, negu jūs norėtumėte. 

Apple nutarė apversti šią piramidę ir gaminti tai, ko trūkstą jiems, o tiksliau pačiam Stevui. Kuomet startavo pirmasis iPad’as, kritikai įžeidinėjo visais įmanomais būdais, jie sakė, jog iPad sėkmės nesusilauks ir neužkariaus rinkos, tačiau statistika dabar sako kai ką kitką

Kiekvieną kartą, kuomet Apple bandydavo steigti naujoves, jie būdavo išjuokiami, tačiau vis tiek nugalėjo.

Svarbiausia grožis ir estetika.

Gana ilgą laiką stalinių kompiuterių mėgėjai susidėdavo visas dalis patys, taip jie susidėdavo standartišką kompiuterį. Esmė jiems buvo skaičiai, galingumas. 

Apple požiūris buvo kitoks. 

Jie buvo pradininkai ne tik standartinių operacinių sistemų bei pačių kompiuterių sistemų, tačiau ir laužė, ir išradinėjo naujus dizaino standartus. Apple skyrė milžiniškas sumas, jog jų produktai taptų gražūs. Kaip rezultatą, mes turime iMac nuostabųjį nešiojamąjį dizaino stebuklą, na, o kas galėtų pamiršti iPhone 4? 

Kuomet kiti gilinasi į teoriją, Apple rodo rezultatus.

Bendraukite auditorijos kalba.

Nėra jokios prasmės kalbėti apie gigabaitus, gigahercus ar maitinimo bloko pajėgumą. Tiesiog tai vartotojams tapo nebesvarbu.

Žvilgtelėkite į bet kurį produktą, esantį Apple tinklapyje – taip, ten yra surašyti visi duomenys apie prekę, tačiau po jais slypi prasmė.

Vietoje ekrano rezoliucijos dydžio yra parašoma, jog tai “retina” ar “led” ekranas. Atrandami tiesiog kiekvienam paprastam žmogui reikalingi kompiuterio privalumų apibūdinimai.

Sukurkite vardą.

Jūs neperkate mp3 grotuvo, jūs perkate iPod. Jūs neperkate išmaniojo telefono, jūs perkate iPhone. 

Ar jūs pastebėjote, ką jie daro? Apple nėra klestinti bendrovė vien parduodama mažmenininkams prekes, jie nori perimti rinką.

Tai paaiškina, kodėl jie išrado iTunes, kaip pagrindinį muzikos tiekėją.

iPad taip pat išsikovojo privilegiją būti pirmuoju ir kurti ateities planšetinius kompiuterius.

Šiuos visus merketinginius patarimus galima pritaikyti ir savo asmeniniame gyvenime, tereikia interpretuoti informaciją savaip ir vadovautis šiais principais siekiant kasdieninės sėkmės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *