Sveikata
Tekstinė medžiaga

Kiek miegoti, kad būtume pailsėję?

3 Pamokos Lengvos

Jei nori apčiuopiamai pagerinti gyvenimo kokybę – metas pasirūpinti miegu.

Pradėkime!

Kodėl verta pradėti ilgiau miegoti?

Nepasakosiu, kaip miego trūkumas didina diabeto, širdies ligų ar galų gale mirštamumo riziką.

Tai labai svarbu. (Kas nori ankščiau numirti?) Bet daugeliui tai kol kas nerūpi. Kažkada rūpės. Bet dabar? Dabar reikia džiaugtis gyvenimu! Tad ilgai miegoti? Ha!

Vis dėlto, miegas smarkiai veikia mūsų kasdienybę. Ir miegodami vos (net) 30-60 minučių ilgiau negu iki šiol (ar netgi tiek pat, bet pagerindami miego kokybę), galime pradėti labiau džiaugtis gyvenimu.

Pradėkime pamoką

Kaip pagerinti miego kokybę?

Gerai, jau supratai (tikiuosi), kad turi miegoti 7-9 val. per naktį. Ir jeigu iki šiol tiek nemiegojai, sprendimas labai paprastas: miegoti daugiau, ar ne? Na, ne visai.

Gali gulėti lovoje 7-9 val., bet ilgą laiką niekaip neužmigti (arba prabudinėti naktį) ir iš tikrųjų išmiegoti kur kas mažiau. Visi, kurie yra tai patyrę, žino, apie ką kalbu ir kaip beviltiškai tai gali priversti tave jaustis.

Kaip jau aptarėme, laikas, praleistas iš tiesų miegant, toli gražu nėra sugaištas. Bet laikas, praleistas gulint lovoje ir nemiegant? O taip!

Pradėkime pamoką
>